Duitse ILoNa onderzoeksproject afgerond

20 februari 2018
Op 2 februari vond in Wuppertal (Duitsland) onder de titel ‘The Bait must be attractive to the Fish, not to the Fisherman’, een afsluitende Ilona workshop plaats. Tijdens een interactieve sessie presenteerden Sarah Lubjuhn en Martine Bouman de eindresultaten van het deelonderzoek dat het Centrum Media & Gezondheid heeft uitgevoerd als onderdeel van het Ilona onderzoeksprogramma naar logistieke innovaties op het terrein van duurzame online kleding en supermarktproducten. Het deelonderzoek van het CMG omvatte een kwalitatieve en kwantitatieve studie onder de doelgroep 20-40 jarigen in Duitsland.
 
Het CMG heeft mediastrategieën en communicatiescenario’s ontwikkeld en geïmplementeerd voor verschillende doelgroepsegmenten binnen het ILoNa (Innovative Logistics for Sustainable Lifestyles) project voor het Centre for Logistics and Traffic, University of Duisburg-Essen in Duitsland. Het ILoNa project is mogelijk gemaakt door een onderzoeksubsidie van de German Federal Ministry of Education and Research.
 
Meer informatie:
Terug naar het nieuwsoverzicht