Publicatie in Health Promotion International

14 oktober 2019
‘Towards spreadable Entertainment Education’ gepubliceerd in Health Promotion International
 
Binnen gezondheidscommunicatie speelt de Entertainment Education (EE) strategie een belangrijke rol in het laagdrempelig communiceren over gezondheidsvraagstukken. De EE-strategie is gebaseerd op de kracht van storytelling en het verweven van boodschappen in een amuserende belevenis. Het centrum Media & Gezondheid verdiept zich in de vraag hoe Entertainment-Education interventies meer ‘spreadable’ kunnen worden door samen te werken met online platforms, communities en social influencers, waardoor de potentiële impact van een Entertainment-Education interventie grootschaliger kan zijn. Hierover is deze maand het artikel ‘Toward spreadable entertainment-education leveraging social influence in online networks’ gepubliceerd in Health Promotion International.
Het artikel is te vinden via onderstaande link:
file:///X:/PROJECTEN%20LOPEND/Erasmus%20Universiteit%20Onderwijs%20en%20Colleges/Promotie%20onderzoek%20Roel%20Lutkenhaus/Gepubliceerde%20artikelen/Towards%20spreadable%20entertainment-edcuation.pdf
Terug naar het nieuwsoverzicht